چاپ روی حوله هتلی ؛ بهترین راه برای تبلیغات هتل

چاپ روی حوله هتلی ؛ بهترین راه برای تبلیغات هتل (۲۰۲۰)

آیا می‌دانید خیلی از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها با چاپ روی حوله هتلی توانسته‌اند مشتری‌های خود را افزایش بدهند؟ چاپ لوگو روی حوله یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات هتل و مسافرخانه و کسب‌وکارهای مشابه است. شما هم اگر به‌دنبال روش مناسبی برای تبلیغات هتل هستید، می‌توانید از همین روش استفاده کنید. با چاپ لوگوی هتل و مسافرخانه روی حوله های تبلیغاتی مشتری‌های زیادی جذب می‌کنید.

در این مقاله انواع حوله تبلیغاتی و دلیل استفاده از آن‌ها، چگونگی چاپ لوگو روی حوله و مزایای چاپ روی حوله هتلی و در نهایت عوامل مهم در سفارش حوله هتلی را با شما در میان می‌گذاریم.

چرا باید از چاپ روی حوله هتلی برای تبلیغات هتل استفاده کنیم؟

چاپ روی حوله هتلی برای تبلیغات هتل

تبلیغات مهم‌ترین روش جذب مشتری و کسب سود بیشتر است. ارائه هدایای تبلیغاتی پرکاربرد برای عموم مردم سبب می‌شود آن‌ها هنگام استفاده از آن، نام برند موردنظر را به خاطر بیاورند.

چاپ لوگو روی حوله یکی از راهکارهای تبلیغات هتل است. امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی برای جذب افراد و معرفی برندهای مختلف بسیار مرسوم شده است. در واقع انواع مختلفی از هدیه‌های تبلیغاتی وجود دارند که هر یک از آن‌ها معایب و مزایای خود را دارند.

استفاده از حوله های تبلیغاتی مزایای زیادی برای هتل‌ها و کسب‌وکارهای مشابه دارد. با چاپ لوگو روی حوله این امکان فراهم می‌شود که نام هتل موردنظر در ذهن افرادی که از آن حوله استفاده می‌کنند، ماندگار شود.

استفاده از چاپ روی حوله هتلی از جنبه‌های مختلفی به‌عنوان روشی کاربردی شناخته می‌شود که عبارت‌اند از:

  • محدودیت نداشتن هنگام چاپ لوگو روی حوله که باعث ایجاد تنوع زیادی خواهد شد؛
  • چاپ انواع طرح‌ها روی حوله های تبلیغاتی امکان‌پذیر است؛
  • حوله های تبلیغاتی در اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند و هرکدام کاربرد ویژه‌ای دارد؛
  • و استقبال عموم مردم از حوله تبلیغاتی به دلیل کاربردهای فراوان آن.

بنابراین تنوع در اندازه، رنگ و طرح‌های حوله تبلیغاتی و چگونگی کاربرد آن، سبب شده این هدیه به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین انواع هدایا برای چاپ لوگوی هتل و تبلیغات هتل و مسافرخانه شناخته شود.

روش‌های چاپ لوگو روی حوله چه هستند؟

چاپ لوگو روی حوله یا چاپ روی حوله هتلی

پس از آشنایی با انواع حوله‌ها برای تبلیغات هتل حالا با چگونگی چاپ لوگوی هتل روی حوله آشنا می‌شویم.

چاپ سیلک

چاپ لوگوی هتل روی حوله کار پیچیده‌ای نیست. وقتی تولیدکنندگان حوله های تبلیغاتی آرم و لوگوی هتل را دریافت می‌کنند، قالب آن لوگو را در جنس‌های فلزی و چوبی آماده می‌کنند. بعد از آن حوله‌ها در تماس با ماده‌ای ژلاتینی قرار می‌گیرند.

پس از اینکه نوردهی به حوله تبلیغاتی به پایان رسید، نوبت به شست‌وشوی حوله می‌رسد. در این حالت آرم و لوگوی هتل روی حوله چاپ می‌شود. به‌طور کلی به این فرایند چاپ سیلک می‌گویند.

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در چاپ لوگوی هتل رنگ آن است. در چاپ سیلک این امکان وجود دارد که لوگوی هتل با تنوع رنگی مختلف روی حوله چاپ شود. پس بهتر است از حوله ساده و سفید برای چاپ لوگوی هتل استفاده کنید. رنگ سفید حوله باعث می‌شود توجه افراد به لوگوی هتل روی حوله جلب شود.

چاپ حرارتی

در روش چاپ حرارتی از دستگاه برای چاپ روی حوله هتلی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای مخزن رنگ، پرس حرارتی و جوهر افشان است. در این روش لوگوی هتل از طریق کامپیوتر و با استفاده از رنگ‌های حرارتی روی حوله چاپ می‌شود. در چاپ حرارتی هیچ محدودیت رنگی وجود ندارد.

گلدوزی

گلدوزی روی حوله تبلیغاتی روش جدیدی است که امروزه با استقبال بسیاری از سمت برندهای مختلف مواجه شده است. البته برای گلدوزی روی حوله تبلیغاتی باید به چند نکته مهم توجه شود که عبارت‌اند از:

۱. اندازه گلدوزی روی حوله های تبلیغاتی باید کوچک باشد

گلدوزی بافت حوله را کمی خشن می‌کند. به همین دلیل گلدوزی در اندازه‌های بزرگ برای حوله های تبلیغاتی مناسب نیست و باعث کاهش کارایی آن‌ها می‌شود.

۲. لوگوی هتل باید در حاشیه حوله گلدوزی شود

گلدوزی روی حوله تبلیغاتی باید کوچک باشد، پس بهتر است لوگوی هتل در حاشیه دوخته شود. با رعایت این نکته علاوه بر اینکه برند هتل تبلیغ می شود، هدیه تبلیغاتی کارایی کافی هم خواهد داشت.

۳. هزینه گلدوزی لوگو روی حوله های تبلیغاتی را در نظر بگیرید

قیمت گلدوزی روی حوله تبلیغاتی به دو عامل بستگی دارد. اولین عامل تعداد حوله‌ها و دومی هم اندازه لوگو است. با توجه به این دو عامل، هزینه گلدوزی روی حوله تبلیغاتی متفاوت خواهد بود.

عوامل مؤثر در سفارش چاپ لوگوی هتل روی حوله چه هستند؟

سفارش چاپ روی حوله هتلی

برای انتخاب حوله های تبلیغاتی چند عامل مهم را باید در نظر داشته باشید.

۱. بافت حوله

بافت حوله باعث افزایش یا کاهش سرعت در چاپ لوگوی هتل روی آن خواهد شد. بافت حوله در قیمت آن هم تأثیر مستقیمی دارد. به‌طور کلی افراد به‌دنبال حوله‌های باکیفیتی هستند. بافت حوله باید طوری باشد که قابلیت آبگیری را فراهم کند. استفاده از نخ‌های باکیفیت در بافت حوله سبب افزایش کیفیت و کارایی حوله هتلی می‌شود.

بنابراین میزان ماندگاری حوله های تبلیغاتی به نخ استفاده‌شده در بافت آن ربط دارد. اگر بافت موردنظر از لحاظ ماندگاری مناسب باشد، امکان ماندگاری چاپ لوگو روی حوله برای چندین سال وجود دارد. در ضمن چاپ روی حوله‌های باکیفیت راحت‌تر انجام می‌شود.

۲. جرم حوله

حوله تبلیغاتی معمولا در دو نوع حوله‌های سبک و حوله‌های سنگین‌تر تولید می‌شود. هرکدام از آن‌ها هم ویژگی‌های خود را داررند. حوله‌هایی با وزن سبک‌تر، قابلیت جذب آب کمتری دارند.

به همین دلیل قیمت آن‌ها با توجه به کارایی کمتر‌، نسبت به حوله های تبلیغاتی با وزن سنگین‌تر، کاهش پیدا می‌کند. حوله‌هایی با وزن سنگین‌تر به‌دلیل اینکه با بافت فشرده‌تری تهیه شده‌اند، قابلیت جذب آب بهتری دارند. البته حوله‌های سنگین‌تر قیمت بیشتری هم دارند. ضمن اینکه وزن حوله‌ها در چگونگی چاپ لوگوی هتل و سرعت چاپ بسیار تأثیرگذار است.

۳. رنگ حوله

رنگ حوله هم از عوامل مهم در انتخاب حوله تبلیغاتی برای تبلیغات هتل است. به‌طور کلی حوله‌هایی که رنگ تیره‌تر دارند، گران‌تر از حوله‌های روشن‌تر هستند. دلیل آن هم نخ‌هایی است که در حوله‌های رنگی استفاده می‌شوند. رنگ حوله های تبلیغاتی در تبلیغات هتل و جذب مشتری تأثیر زیادی دارد. چاپ لوگوی هتل هم تحت‌تأثیر رنگ حوله است.

این راهنمای جامع درباره چاپ روی حوله هتلی را خواندید که یکی از بهترین راه‌های تبلیغات هتل است. اما اگر دنبال تبلیغات هتل خود به‌صورت مؤثر هستید، برای چاپ لوگو روی حوله یا تهیه منسوجات هتلی از جمله حوله هتلی و ملحفه های هتلی با کیفیت بالا و دوام زیاد، همین امروز با آشنا تجهیز تماس بگیرید.

آشنا تجهیز ارائه‌کننده برتر کالای خواب و انواع حوله است. مجموعه حوله هتلی ما شامل حوله‌های سفید و همین طور رنگی و حوله‌های حمام با کیفیت عالی و دوام رنگ بالاست. حوله‌های ما هم ظاهر مجلل و هم قیمت مناسبی دارند. پس اگر به فکر تجهیز هتل و خوابگاه خود هستید، حتما برای مشورت بیشتر با ما تماس بگیرید.

حوله هتلی ما قابلیت فوق‌العاده‌ای برای استفاده به‌عنوان حوله های تبلیغاتی برای تبلیغات هتل و مسافرخانه و سایر کسب‌وکارهای مرتبط دارند. ما با چاپ لوگو روی حوله به بهتر دیده شدن برند شما کمک می‌کنیم.

منبع ۱، منبع ۲، منبع ۳

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند