راهنمای جامع خرید حوله و معرفی انواع حوله برای هتل‌ها

پیش از خرید حوله هتلی با انواع حوله آشنا شوید

اگر دنبال بهترین حوله برای هتل یا خوابگاه خود هستید، ابتدا باید با انواع حوله بر اساس جنس، اندازه و کاربردشان آشنا شوید؛ بعضی انواع حوله برای هتل یا کسب‌وکارهای مشابه مناسب نیستند. در این مقاله شما را با انواع حوله هتلی آشنا می‌کنیم و سپس به خرید حوله می‌پردازیم. پس پیش از خرید حوله هتلی این راهنما را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین حوله های هتلی را انتخاب و تهیه کنید.

آشناتجهیز|تامین‌کننده منسوجات هتلی

انواع حوله بر اساس جنس

همه حوله‌ها از یک جنس نیستند. بعضی حوله‌ها به‌خاطر کیفیت بیشترشان و بعضی به‌خاطر دوام بالاترشان شناخته شده‌اند. انواع حوله هتلی بر اساس جنس عبارت‌اند از:

پنبه

حوله از جنس پنبه یکی از رایج‌ترین انواع حوله است. حوله‌های پنبه‌ای باکیفیت قیمت مناسبی هم دارند. به همین خاطر بسیاری از کسانی که مأمور خرید هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و خوابگاه‌ها هستند، به‌سراغ خرید حوله پنبه‌ای می‌روند که هم کیفیت مناسبی دارد و هم قیمت آن به‌صرفه است.

پنبه مصری

حوله از جنس پنیه مصری جزو پرطرف‌دارترین انواع حوله حمام و بهترین حوله حمام است. پنبه مصری برخلاف پنبه معمولی، الیاف بلندی دارد؛ بنابراین نرمی و لطافت بیشتری هم دارد. از طرف دیگر دوام این جنس حوله هم بسیار بالاست.

انواع حوله از جنس پنبه مصری به‌دلیل ویژگی‌های این پنبه، به‌مدت طولانی‌تری شکل خود را حفظ می‌کنند. این جنس حوله مناسب اتاق‌های خاص و لوکس هتل‌هاست و ظاهر تجملاتی و شیکی به آن‌ها می‌دهد. حوله از جنس پنبه مصری در فهرست خرید حوله بسیاری از هتل‌های بین‌المللی است.

بامبو

بامبو قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارد؛ به همین خاطر خرید حوله بامبو انتخاب خوبی برای دوست‌داران طبیعت است و بهترین حوله برای آن‌ها محسوب می‌شود. نکته قابل‌توجه درمورد انواع حوله بامبو آن است که بامبو به‌طور طبیعی ضدکپک و آنتی‌باکتریال است. بنابراین حوله بامبو می‌تواند نقش مهمی هم در تبلیغات هتل ایفا کند.

پنبه ترکی

الیاف پنبه ترکی هم مانند پنبه مصری بلند هستند؛ به همین خاطر هم انواع حوله از جنس پنبه ترکی نرم و بادوام هستند. از آنجا که این الیاف بلند هستند، محکم‌تر به هم بافته می‌شوند، در نتیجه انواع حوله از پنبه ترکی بسیار جاذب هم هستند.

نکته دیگر اینکه پنبه ترکی کمی درخشندگی هم دارد؛ به همین خاطر ظاهر زیبایی به حوله می‌دهند. خرید حوله از جنس پنبه ترکی همیشه موردتوجه برندهای بزرگ و بین‌المللی بوده است. شما هم اگر دنبال بهترین حوله برای اتاق‌های مجلل هتل هستید، پنبه ترکی را امتحان کنید.

انواع حوله هتلی بر اساس اندازه

انواع حوله هتلی

نکته بسیار مهمی که در خرید حوله برای هتل یا خوابگاه یا کسب‌وکارهای مشابه باید به آن دقت کنید، اندازه انواع حوله هتلی است. اندازه‌های مختلف حوله عبارت‌اند از:

حوله حمام

حوله حمام از اندازه ۶۸ در ۱۳۲ سانتی‌متر تا ۷۶ در ۱۴۷ سانتی‌متر وجود دارد. این حوله‌ها مناسب حمام‌های کوچک در هتل‌ها، و حمام ویژه کودکان و حمام مهمان در خانه‌ها هستند.

ملحفه حوله ای

حوله ملحفه ای یا ملحفه حوله ای از اندازه ۸۸ در ۱۵۲ سانتی‌متر تا ۱۰۱ در ۱۷۷ سانتی‌متر است. این حوله‌ها مناسب حمام‌های بزرگ و حمام اتاق‌خواب‌های مستر در خانه‌ها هستند.

حوله دست

حوله دست از اندازه ۴۰ در ۷۱ سانتی‌متر تا ۴۵ در ۷۶ سانتی‌متر وجود دارد. این حوله‌ها مناسب همه حمام‌ها و دست‌شویی‌های مهمان در خانه‌ها هستند.

حوله انگشتی

حوله انگشتی معمولا در اندازه ۲۷ در ۴۵ سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله مناسب حمام‌های کوچک و دست‌شویی مهمان در خانه‌هاست.

حوله دست و صورت

حوله دست و صورت معمولا اندازه ۳۳ در ۳۳ سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله‌ها مناسب دوش‌ها و وان‌ها هستند.

انواع حوله بر اساس کاربرد

هنگام خرید حوله پیش از جنس و اندازه، باید به کاربردش توجه ویژه داشته باشید، چون هر حوله‌ای مناسب استفاده خاصی است. انواع حوله هتلی بر اساس کاربرد عبارت‌اند از:

حوله حمام

حوله حمام استاندارد برای بیشتر فرایند خشک‌کردن پس از حمام ایدئال است، از گرفتن آب بدن گرفته تا پیچیدن دور موهای خیس و حتی خشک‌کردن بچه‌ها بعد از حمام. در بخش اندازه‌های حوله، به اندازه مناسب برای حوله حمام برای اتاق‌های مختلف هتل اشاره کردیم.

ملحفه حوله ای

ملحفه های حوله‌ای همان حوله حمام هستند، اما اندازه بزرگ‌تری دارند و راحت‌تر دور بدن پیچیده می‌شوند. این بهترین حوله هتلی است و حس خاصی به مهمان‌های هتل شما می‌دهد. ضمن آنکه بسیار مناسب افرادی هستند که جثه بزرگی دارند.

حوله دست

مسلما هر اتاق هتلی به حوله دست هم نیاز دارد. این حوله‌ها اندازه مناسبی برای دردست‌گرفتن دارند. حوله‌های دست بسیار کاربردی، ارزان‌قیمت و البته ضروری هستند.

حوله انگشتی

حوله‌های انگشتی نسخه‌های کوچک‌تر حوله دست هستند. فضای کمتری می‌گیرند و علاوه بر آن، برای تزئین محیط حمام و دست‌شویی هتل هم عالی هستند. این حوله‌ها را می‌توانید به شکل‌های مختلف تا کرده و روی سطوح مختلف حمام و دست‌شویی یا در سبد بگذارید. مهمان‌های هتل عاشق این حوله‌ها می‌شوند.

حوله دست و صورت

این انواع حوله کمی با حوله‌های دست فرق دارند. از این حوله‌ها بیشتر برای شست‌وشوی صورت در سینک یا حتی خشک‌کردن سطوح مختلف حمام استفاده می‌شود. خرید حوله دست و صورت را هم می‌توانید در فهرست اقلام موردنیاز هتل خود قرار بدهید.

راهنمای خرید حوله هتلی

راهنمای خرید حوله هتلی

تا اینجا با انواع حوله بر اساس جنس، اندازه و کاربرد آشنا شدید. در ادامه به نکته‌هایی درباره خرید بهترین حوله اشاره می‌کنیم.

۱. حوله هتلی هم‌رنگ بخرید

اگر انواع حوله هم‌رنگ و ترجیحا سفید برای هتل بخرید، دیگر به سازگارکردن رنگ‌ها فکر نمی‌کنید. نگهداری و شست‌وشوی حوله‌های هم‌رنگ و ترجیحا سفید برای هتل‌ها هم راحت‌تر است. بهترین حوله برای هتل‌ها، همین حوله‌های سفید هستند.

۲. حوله با دوبار دوخت بخرید

بهترین حوله آن‌هایی هستند که لبه‌هایشان به داخل برگشته و دوبار دوخته شده‌اند. این حوله‌ها در مقایسه با حوله‌هایی که دورشان فقط یک‌بار دوخته شده، دوام بیشتری دارند. این حوله‌ها مناسب هتل‌ها و خوابگاه‌ها هستند که مهمان‌های زیادی دارند.

۳. حوله را به‌صورت کلی بخرید

پیش از اقدام به خرید حوله، به تعداد موردنیاز فکر کنید. حوله را بر اساس تعداد اتاق‌ها و تعداد مهمان‌هایتان بخرید تا در مواقع اوج کار، برای تأمین حوله مناسب به مشکل برنخورید. علاوه بر این، با خرید حوله به‌صورت کلی، می‌توانید چاپ روی حوله هم سفارش بدهید.

۴. بهترین حوله هتلی را از آشنا تجهیز بخرید

آشناتجهیز یکی از برندهای زیرمجموعه حوله برق لامع است. تمرکز آشنا تجهیز بر تأمین کالای خواب و حمام هتل‌ها مانند حوله هتلی و ملحفه های هتلی است. بهترین حوله را از محصولات این شرکت بخواهید. نکته بسیار مهم این که با خرید حوله از آشناتجهیز، در صورت رضایت نداشتن از کیفیت حوله‌ها، شرکت متعهد است آن‌ها را با اقلام موردرضایت شما تعویض کند و حتی هزینه را به‌طور کامل بازگرداند.

منبع

برچسب ها: بدون برچسب
0

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند