حوله هتلی چگونه باید باشد؟ نکته‌های مهمی که بعضی هتلدارها نمی‌دانند!

اگر صاحب هتل، مسافرخانه یا خوابگاه هستید، باید بدانید هر حوله‌ای به درد کسب‌وکار شما نمی‌خورد. حوله هتلی و سایر منسوجات هتلی باید ویژگی‌های خود را داشته باشند.

در این مقاله شما را با ویژگی‌های حوله هتلی آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم بهترین حوله برای هتل یا مسافرخانه شما کدام است. پس این مقاله را با دقت و تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید:

  • چرا هر حوله هتلی مناسب هتل‌های بزرگ نیست؟
  • بهترین حوله برای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها کدام است؟
  • چرا باید منسوجات هتلی را به‌طور عمده خرید؟
  • کلام آخر درباره حوله هتلی

چرا هر حوله هتلی مناسب هتل‌های بزرگ نیست؟

رضایت مهمان از حوله هتلی

مطالعهٔ مهمی دربارهٔ منسوجات هتلی حاکی از آن است که ۹۴درصد از مهمانان هتل‌ها معتقد هستند کیفیت حوله هتلی در میزان رضایت آن‌ها از هتل اهمیت دارد! یعنی کیفیت حوله می‌تواند در تصمیم آن‌ها به اقامت مجدد در آن هتل تعیین‌کننده باشد.

تمیزی و نرمی حوله از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بودند که این تعداد از مهمانان هتل به آن‌ها اشاره کردند. آن‌ها معتقد بودند اگر حوله‌ای که در اتاق آن‌هاست تمیز و نرم باشد، آن‌ها دوباره به آن هتل خواهند آمد!

در حقیقت حوله‌های کثیف و زبر، بر تصور مهمان از سایر خدمات هتل و کلیت آن، تأثیر بدی می‌گذارند. حتی خیلی از مسافران دربارهٔ این مشکل در هتل محل اقامتشان، در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند و صحبت می‌کنند و این به بزرگ‌ترین تبلیغ منفی برای آن هتل تبدیل می‌شود.

اگر هتلدارها به کیفیت حوله هتلی و سایر منسوجات هتلی توجه کرده، و حوله‌های نرم، بادوام و تمیزی در اختیار مهمان‌های خود قرار بدهند، بهترین تبلیغ را برای هتل خود کرده و تصویر مثبتی از خدماتشان در ذهن مسافر ایجاد می‌کنند.

در کنار کیفیت حوله، اندازهٔ حوله یا حوله‌هایی که در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد هم بسیار مهم است. بهترین حوله علاوه بر نرمی و تمیزی، باید در اندازه‌های مختلف و موردنیاز مسافران تهیه شود.

اگر مسافر در بدو ورود به اتاق و زمانی که می‌خواهد دست‌وروی خود را بشوید، یا دوش بگیرد، با حوله هتلی باکیفیت در اندازه‌های مختلف روبه‌رو شود، احساس می‌کند که میزبان به او احترام گذاشته و برای حضورش ارزش قائل است.

بهترین حوله برای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها کدام است؟

آشنا تجهیز عرضه کننده بهترین حوله

خرید بهترین حوله و منسوجات هتلی مزایای زیادی برای هتلدارها دارد. شما در آشنا تجهیز می‌توانید انواع حوله مناسب هتل، از حوله دست‌وصورت تا حوله حمام را پیدا کنید.

حوله‌های پنبه‌ای و سایر حوله‌هایی که در آشنا تجهیز پیدا می‌کنید، کیفیت بالایی دارند و حتی بعد از خشک‌کردن دست‌وصورت هم باز نرمی خود را حفظ کرده و جاذب آب هستند.

اگر می‌خواهید بدانید مهمان‌های هتل شما چه نوع حوله‌ای را ترجیح می‌دهند، ما تجربهٔ خود از بزرگ‌ترین و معتبرترین هتل‌های ایران را با شما در میان می‌گذاریم. مسافرها معمولا حوله‌هایی را دوست دارند که:

  • سریع خشک شوند: مشکل بیشتر حوله‌ها و منسوجات هتلی این است که مدت زیادی طول می‌کشد تا خشک شوند. این امر هم باعث نارضایتی مهمان‌های هتل می‌شود، و هم کار و زحمت کارکنان هتل را بیشتر می‌کند. مهمان‌های هتل ترجیح می‌دهند از حوله‌هایی استفاده کنند که سریع خشک می‌شوند.
  • ظاهر جذابی داشته باشند: ظاهر حوله هتلی که در اختیار مهمان‌های خود می‌گذارید، اولین تأثیر را روی ذهن آن‌ها می‌گذارد؛ یعنی اگر حوله ظاهر مناسبی نداشته باشد، چه‌بسا به کیفیت آن توجهی نشود! حوله‌های آشنا تجهیز آن‌قدر جذاب هستند که بسیاری از هتل‌ها به‌عنوان حوله تبلیغاتی از آن‌ها استفاده می‌کنند.
  • نرمی خاصی داشته باشند: حوله‌های آشنا تجهیز ویژهٔ هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و خوابگاه‌ها طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. این حوله‌ها نرمی خاصی دارند تا مورد توجه مهمان‌های شما قرار بگیرند. اگر از حوله هتلی آشنا تجهیز استفاده کنید، مطمئن هستید که مهمان‌هایتان اقامت دل‌پذیری دارند و به مشتری‌های همیشگی تبدیل می‌شوند.
  • بسیار تمیز باشند: یکی از ویژگی‌های خرید حوله هتلی به‌طور عمده و به‌ویژه به رنگ سفید، این است که مدام می‌توان حوله‌ها را با سفیدکننده و نرم‌کننده شست‌وشو داد و آن‌ها را مانند روز اول نرم و سفید کرد. البته شما می‌توانید در آشنا تجهیز، حوله‌های رنگی مقاوم در برابر شست‌وشو با سفیدکننده هم تهیه کنید. این حوله‌های باکیفیت، حتی هنگام شست‌وشو با سفیدکننده هم رنگ خود را از دست نمی‌دهند.

حوله هتلی بسته به تعداد مهمان‌های هتل، ممکن است به دفعات شسته، خشک و استفاده شود. اگر بهترین حوله با کیفیت و دوام بالا تهیه نشده باشد، ممکن است خیلی زود از بین رفته و هزینه‌های هتل را بالا ببرد.

چرا باید منسوجات هتلی را به‌طور عمده خرید؟

خرید عمده حوله هتلی

مسلم است که مهمان‌های هتل یا ساکنان خوابگاه، خیلی زود و در همان بدو ورودشان، متوجه کیفیت حوله هتلی و روتختی و سایر منسوجات هتلی می‌شوند. پس مهم است که مقدار قابل‌قبولی حوله تمیز و نرم و با قابلیت خشک‌شدن سریع در اختیار داشته باشیم.

خرید عمده بهترین حوله از فروشندگان معتبر و بزرگی مانند آشنا تجهیز، مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کیفیت محصولات بالاست: حوله‌های آشنا تجهیز ۱۰۰درصد از پنبه تهیه شده‌اند. این جنس حوله به‌راحتی شسته شده و به‌سرعت خشک می‌شود. برای کسانی که پوست حساسی دارند هم فوق‌العاده است.
  • تنوع استفاده دارند: حوله هتلی بخش جدایی‌ناپذیری از صنعت هتلداری است و استفاده‌های گوناگونی در هتل دارد. حوله جذب بالایی دارد و در اندازه‌های مختلف هم عرضه می‌شود، بنابراین برای کارهای مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد، از جمله برای شستن دست‌وصورت، حمام‌کردن، و حتی تمیزکردن سطوح و خشک‌کردن آبی که روی سطوح ریخته است.
  • در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند: همهٔ حوله‌هایی که در آشنا تجهیز می‌بینید، در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین می‌توانید حوله هتلی دلخواه خود را بسته به نیاز هتل یا مسافرخانهٔ خود، در اندازه‌های مختلف سفارش بدهید، از جمله: حوله دست‌وصورت، حوله‌های انگشتی، حوله دست، حوله حمام و سایر حوله‌ها.

خرید بهترین حوله باکیفیت نه‌تنها آسایش و رضایت مهمان هتل را تضمین می‌کند، بلکه تبلیغ فوق‌العاده‌ای هم برای مجموعه و کسب‌وکار و برند شما محسوب می‌شود. هزینه‌ای را که بابت بهترین حوله می‌پردازید، جزو مخارج حساب نکنید، بلکه این سرمایه‌گذاری برای آینده کسب‌وکارتان است!

جالب است بدانید که ۵۴درصد از مصرف‌کنندگان، بر اساس نظراتی تصمیم می‌گیرند که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌خوانند. یعنی اگر نظر مثبتی برای تمیزی و نرمی حوله و منسوجات هتلی شما نوشته شود، تأثیر فوق‌العاده‌ای روی کسب‌وکارتان می‌گذارد.

از طرف دیگر نتیجهٔ مطالعه‌ای حاکی از آن است که چند نظر منفی دربارهٔ هتل یا مسافرخانه در فضای مجازی، ممکن است تعداد مسافرانی را که به آنجا می‌روند، تا ۷۰درصد کاهش بدهد!

این اهمیت نظر مهمانان هتل، در موفقیت یا شکست کسب‌وکار شما را نشان می‌دهد. پس برای موفقیت خود سرمایه‌گذاری کنید. نگاهی به محصولات آشنا تجهیز بیندازید و بهترین حوله را برای هتل و کسب‌وکار خود از این برند بخواهید.

کلام آخر درباره حوله هتلی

نظر مهمان ها درباره منسوجات هتلی

آشنا تجهیز یکی از عرضه‌کنندگان پیشرو و معتبر در صنعت حوله و منسوجات هتلی است. آشنا تجهیز بهترین حوله و سایر منسوجات هتلی را از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تولیدکنندگان پیش روی شما قرار داده تا به فراخور نیاز خود، بهترین‌ها را انتخاب کنید.

اگر صاحب هتل، مسافرخانه و خوابگاه هستید، اگر برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های بزرگ خرید می‌کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که به بهترین حوله و حوله هتلی و باکیفیت عالی نیاز دارد، از حوله دست‌وصورت گرفته تا حوله حمام، در همهٔ اندازه‌ها و رنگ‌ها، با بهترین جنس و دوام بالا را در آشنا تجهیز پیدا می‌کنید.

آشنا تجهیز به‌عنوان ارائه‌کننده برتر کالای خواب و بهترین حوله و منسوجات هتلی در ایران، همیشه تلاش کرده کیفیت حوله را در کنار قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه حفظ کند. پس با تهیه حوله هتلی و منسوجات هتلی و سایر نیازهای کالای خواب خود از آشنا تجهیز، روی کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

منبع

برچسب ها: بدون برچسب
0

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند